Blogarchívum

2011. szeptember 1., csütörtök

A hónap animélye: Nana

Közkívánatra a blog ismét megváltozott. Új köntösbe búj és ezúttal Nana rajta a minta. A többség a Nanára meg az Uta no prince samára szavaztak, így lett hát ez a hónap animélye. Most felteszek róla egy vidit. Mivel nagyon ismert, népszerű és közkedvelt anime úgy gondoltam, most nem teszek fel ismertetőt, vagy ajánlót. Képeket meg az oldalon mindenhol találtok. ^^

De a vidi elött megjegyzem, hogy én is nagyon imádom, remek anime és most pénteken ismét elkezdik vetíteni, az animaxon, szóval aki nem ismerné az csekkolja le.


:"( nagyon szép, romantikus, izgi és gyakran vicces anime, mindenki figyelmébe ajánlom.
Komi aki szereti, és örül h ez a hónap animélye

7 megjegyzés:

  1. Na milyen? ;) hogy tetszik a dizi?

    VálaszTörlés
  2. most a Nana révén kicsit lányosabb is lett de remélem nem baj. <3 ^^

    VálaszTörlés
  3. En fiu vagyok...DE tokre birom a NANAt...:*:*...Es ha barkinek a fejeben megfordulna ,hogy mien kis nyomi es langyika vagyok hat nem...Birnak a lanyok altalaban....Nah de leguan grat tok jo lett....:*:*:*....LOVE NANA

    VálaszTörlés
  4. Köccönöm am nem hiszem h bárki langyinak hinne a Nanát sok pasi szereti...CSak a témára mondtam h nem tom h minden fiúnak bejön e tod rózsaszín stb...

    VálaszTörlés